31 Mayıs 2013 Cuma

Film İzlerken Üzerlerine Duvar Çöktü duvar, film, film izlerken üzerlerine duvar çöktü, izlerken, üzerlerine

Film İzlerken Üzerlerine Duvar ÇöktüFilm İzlerken Üzerlerine Duvar Çöktü VİDEOSUNU HEMEN İZLEMEK İÇİN TIKLA.

Edinilen bilgiye göre olay, saat 12:00 sıralarında Cerrahpaşa Mahallesi Kuru Sebil Sokak üzerinde meydana geldi. Bir binanın temel atma çalışması sırasında bitişikte bulunan apartmanın bodrum katındaki duvar, odasında film izleyen Emir Karakaya ve babası Hüseyin Karakaya üzerine çöktü. Olay yerine itfaiye ve sağlık ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekipleri baba ve oğlunu duvarın altından çıkardı. İlk tedavileri olay yerinde yapılan baba Hüseyin Karakaya ve oğlu Emir Karakaya, Haseki Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne sevk edildi. Polis, olayla ilgili soruşturma haşlatırken, zabıta ekipleri inşaatın çalışmasını durdurdu.


“DEPREM OLUYOR SANDIK”


Kazayı hafif sıyırıklarla atlatan 13 yaşındaki Emir Karakaya, “Ben o sırada evdeydim. Babamla birlikte film izliyordum. Birden duvar çöktü, altında kaldık. Sonra bizi çekerek kurtardılar” dedi. Baba Hüseyin Karakaya ise, “Ne olduğunu anlayamadık. Duvar birden çökünce deprem oluyor sandım. Halen şoktayım. Neyse ki oğluma bir şey olmadı” diye konuştu.



Film İzlerken Üzerlerine Duvar Çöktü
duvar, film, film izlerken üzerlerine duvar çöktü, izlerken, üzerlerine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder