3 Mayıs 2013 Cuma

Annenin Acı Feryadı: Beni Bırakma İbo annenin, beni, haber, haberler, ibo

Annenin Acı Feryadı: Beni Bırakma İboAnnenin Acı Feryadı: Beni Bırakma İbo VİDEOSUNU HEMEN İZLEMEK İÇİN TIKLA.

Jandarma Er Özkıdır’ın cenazesi, hava yoluyla Gaziantep’e getirildi. Gaziantep Havalimanı’ndan alınan cenaze, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Mezarlıklar Müdürlüğü morguna kaldırıldı. İkindi namazında, şehit asker için Bahaeddin Nakıboğlu Camii’nde cenaze töreni düzenlendi.


Şehidin cenazesi, kılınan namazın ardından askerlerin omuzunda top arabasına taşındı. Anne Fatma Özkıdır da oğlunun tabutunun arkasına tutunmaya çalıştı. Bayan askeri yetkililerin teselli etmeye çalıştığı anne ‘İbo beni bırakma’ diyerek tabutun arkasından gözyaşı döktü. Top arabasına alınan cenaze, daha sonra Asri Mezarlık’ta gözyaşları ile toprağa verildi.


Öte yandan, şehidin babası Ali Özkıdır da Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile telefonda görüştü. Cenaze töreni öncesinde, CHP Gaziantep Milletvekili Mehmet Şeker, telefonunu baba Özkıdır’a uzattı. Kılıçdaroğlu, acılı babaya taziye dileklerini iletti.



Annenin Acı Feryadı: Beni Bırakma İbo
annenin, beni, haber, haberler, ibo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder