5 Mayıs 2013 Pazar

165 Kiloluk Gamze'nin Üniversite Hayali 0, hayali, kiloluk, nin, üniversite

165 Kiloluk Gamze'nin Üniversite Hayali165 Kiloluk Gamze'nin Üniversite Hayali VİDEOSUNU HEMEN İZLEMEK İÇİN TIKLA.

Mardin’de doğuştan obez 165 kilo ağırlığındaki 23 yaşındaki Gamze Ülger, Çukurova Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesi’nde yapılan mide küçültme ameliyatından sonra 10 günde 20 kilo verdi. Ameliyatı yapan Dr. Atilla Akova, hedeflerinin Gamze’yi 70 kiloya düşürmek olduğunu söyledi. Gamze, “Bana yeni bir hayat veren hekimlere teşekkür ediyorum. Çok mutluyum ve sağlığıma kavuştuktan sonra, üniversiteyi kazanarak, avukat olacağım” dedi.


Mardin Anadolu Lisesi’nin bitirdikten sonra obezite hastalığı nedeniyle hayatının zorlaştığını ve obeziteye bağlı olarak sağlığının bozulduğunu anlatan Gamze Ülger, “Gazetelerde haberlerimin çıkmasından sonra Çukurova Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesi yetkilileri bana ulaşarak, hastalığımın tedavisinin cerrahi müdahaleyle mümkün olduğunu söyledi. Böylece hayalime koşmaya başladım” dedi.


‘Üniversiteye gitmek istiyorum’ haberlerinin ardından hayatının değiştiğini ve obezite hastalığından kurtulacağına inandığını belirten Gamze Ülger, “Daha önce İstanbul, Samsun ve Diyarbakır’da da hastanelere gittim ve hepsi bana diyet ile egzersiz önerdi. Sağlığıma kavuşamayacağımı düşündüğüm bir anda Dr. Atilla Akova, cerrahi müdahaleyle rahatsızlığıma çözüm bulabileceklerini anlatınca, yeniden hayata tutundum. Beni Adana’ya davet ettiklerinde hiç tereddüt etmeden geldim” diye konuştu.


‘BANA YENİ HAYAT VERDİLER’


Daha 9 aylıkken obezite hastalığına yakalandığını vurgulayan Ülger, şöyle konuştu:


“Biz 7 kardeşiz ve babam emekli işçi. Evden dışarı çıkamıyor, yürüyemiyordum. Ayaklarımda eğilme başladı. Hayatımı yaşayamıyordum. Ömrüm hastane kapılarında geçti. Okul hayatımda sürekli sorunlar yaşadım. 165 kiloya ulaştığımda ise başka sağlık sorunlarım başladı. Aşırı kilo, şeker hastalığı, hipertansiyon, göz damarlarında bozulma ve böbrek hastalığına yakalandım. Çukurova Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesi’nde Dr. Atilla Akova’nın yaptığı mide küçültme ameliyatı sonrası, 20 kilo verdim. Şu anda tansiyonla ilgili sorunum kalmadı. Dr. Atilla Akova, şeker hastalığım nedeniyle kullandığım insilün ilacına da ileride gerek duymayacağımın müjdesini verdi. Ben de doktorların verdiği diyet ve egzersizlere uyarak, bu hastalıktan tamamen kurtulacağıma inanıyorum. Bana yeni bir hayat veren Türk hekimlerine teşekkür ediyorum. Çok mutluyum ve sağlığıma kavuştuktan sonra, üniversiteyi kazanarak, avukat olacağım.”


‘HEDEFİMİZ 70 KİLOYA DÜŞÜRMEK’


Gamze Ülger’in midesinin dörtte üç oranında küçültülerek 100 cc’lik duruma getirildiğini, şeker rahatsızlığının alt seviyelere çekilip, böbreklerinin başarılı bir operasyonla kurtarıldığını anlatan Dr Atilla Akova, “Gamze hastaneye geldiğinde 165 kiloydu. Bugün 145 kilo. 10 günde bu kiloya ulaştı. Hedefimiz 70 kiloya düşürmek. Bunun için endoklonoji takibi yapılacak ve sürekli kontrol altında tutulacak. Bir kızımızın üniversite okuyarak, topluma yararlı insan olması için katkımız olmuş ise kendimizi mutlu sayarız” diye konuştu.


Gamze’nin annesi Mine Ülger ise Adana’da Çukurova Aşkım Tüfekçi Devlet Hastanesi’nin gösterdiği ilgiye teşekkür ederek, kızını hayata yeniden başlatan doktorlara minnettar olduğunu belirtti.



165 Kiloluk Gamze'nin Üniversite Hayali
0, hayali, kiloluk, nin, üniversite

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder