23 Aralık 2013 Pazartesi

Yazim Kurallari 4

Yazim Kurallari 4Yazim Kurallari 4 VİDEOSUNU HEMEN İZLEMEK İÇİN TIKLA.

Türkçe dersi görsel anlatım : Yazım Kuralları 1.bölüm facebook: web: ———– YouTu.


Türkçe dersi görsel anlatım : Yazım Kuralları 2.bölüm facebook: web: ———– YouTu.


mykmyk71*******************


– İlköğretim 6.sınıf 7.sınıf 8.sınıf Türkçe derslerinden ve 9.sınıf 10.sınıf 11.sınıf 12.sını.


Eğitim ile ilgili güncel haberler,Bilgi Paylaşım MEB, YÖK, ÖSYM Haberleri, Öğretmen Atamaları, İş Alımları, YGS ,DGS, KPDS, ÜDS ,ALE.


14 – KPSS Dersi – Ses bilgisi 4 – Eğitim seti.


Bitirme Tezi İçin Araştırma Teknikleri Semineri iletişim:


Bu uygulama, noktalama işaretlerinin kullanıldığı yerleri ve en çok ihtiyaç duyulan temel yazım kurallarını içeren 28 konu başlığından oluşmaktadır. Uygulama.


yazım yaparken kurallar.


Takip edebilmek için abone olun.


79684 Tüm Üniversite hazırlık konu anlatımı ve testleri FEM Facebook Şubesi’nde :


Maydanoz kelimesinin yazımı.


Diğer vidyoları abone olup takip edebilirsiniz.



Yazim Kurallari 4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder