23 Aralık 2013 Pazartesi

Anlatim Bozukluklari 1

Anlatim Bozukluklari 1Anlatim Bozukluklari 1 VİDEOSUNU HEMEN İZLEMEK İÇİN TIKLA.

iletişim kurmak için facebook adresimiz harun hoca- harun ardıç.


anlatım bozukluğu.


Kpss Genel Kültür ve Genel Yetenek Sınavına ilişkin görsel Eğitim seti. ————————————————————————————-.


ÖSS’ ye yönelik Türkçe Kaynak. Anlatım Bozuklukları, Türkçe Ders izle, Öss Türkçe eğitim seti, Ygs eğitim seti, Ygs dersi izle, bank ruptcy Nisyantv, nsn, ch.


Tüm ders videolarına buradan ulaşabilirsiniz


E Okul Meb Veli Bilgilendirme sistemine ait Video Platformunda , Ders Videoları konusu:Anlatım Bozuklukları.


Bugra’ya ulaşmak için Faceobok: Twitter:


anlatım bozukluğu.


iletişim kurmak için facebook adresimiz harun hoca- harun ardıç.


anlatım bozukluğu.


anlatım bozukluğu.


Anlatım Bozuklukları hakkında sizler için yaptığım bir sunum. İyi Seyirler.



Anlatim Bozukluklari 1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder