24 Mayıs 2013 Cuma

Yerköy’de Eğitim Şenliği Sergisi Açıldı eğitim, öncesi, şenliği, sergisi, yerköy

Yerköy’de Eğitim Şenliği Sergisi AçıldıYerköy’de Eğitim Şenliği Sergisi Açıldı VİDEOSUNU HEMEN İZLEMEK İÇİN TIKLA.

Yerköy Dr. Sadık Ahmet Parkı’nda düzenlenen sergi açılışına İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Yavuz, öğretmenler, öğrenciler ve velileri katıldı. Anasınıfı öğrencileri ve anasınıfı okulları tarafından düzenlenen eğitim şenliği sergisinde anasınıfı öğrencileri oyunlar oynayarak eğlendi.


İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Yavuz, okul öncesi eğitimin önemine değinerek, “Bu tür programlar çocuklarımızın kendilerine olan özgüvenlerini kazanmalarına yardımcı olacaktır. Bu yüzden böyle güzel etkinlikleri her zaman önemsiyoruz.” dedi.



Yerköy’de Eğitim Şenliği Sergisi Açıldı
eğitim, öncesi, şenliği, sergisi, yerköy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder