7 Mayıs 2013 Salı

Terim Tekerlekli Sandalyeleri Dağıttı adana, fatih terim, fulya terim, galatasaray, terim

Terim Tekerlekli Sandalyeleri DağıttıTerim Tekerlekli Sandalyeleri Dağıttı VİDEOSUNU HEMEN İZLEMEK İÇİN TIKLA.

Futbol Antrenörleri Derneği Adana şubesinde yapılan törene, Adana Valisi Hüseyin Avni Coş, Adana Emniyet Müdürü Ahmet Zeki Gürkan, Omurilik Felçlileri Derneği yönetim kurulu üyesi Semra Çetinkaya ve çok sayıda davetli katıldı.


Talep üzerine Türkiye çapında dağıtım yaptıklarını belirten Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği yönetim kurulu üyesi Semra Çetinkaya, “Adana’da 21 kişiye akülü tekerlekli sandalye taktim ettik. Amacımız öncelikle sandalyesi olmayanları, sandalyeye kavuşturmaktır” dedi. Fulya Terim ise, Semra Çetinkaya’nın eski dostu olduğunu ifade ederek, “Çok önceden tanışıyoruz. Daha sonraki günlerde de dernekle bağlantımız olmuştu. Sandalye kampanyasına çok büyük aile olarak çalıştık. Fatih hocanın da katkısıyla çok daha büyük yerlere eriştik. Amacımıza ulaştık. İnsanları özgürlüğe kavuşturmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Lütfen engel olan herşeyi belediye ve kurumlara bildirelim” diye konuştu.


Yapılan sandalye yardımının çok yararlı ve hayırlı iş olduğunu söyleyen Adana Valisi Hüseyin Avni Coş, şöyle konuştu:


“Çok faydalı, anlamlı ve özverili bu işi, yurt genelinde başarıyla yöneten dernek başkanı ve yöneticilere sadece Adana Valisi olarak değil, bir insan olarak kalbi teşekkürlerimi ediyorum. Hayırlı ve önemli bir kampanya, destekleyenlere teşekkür ediyorum. Bu coğrafyanın yetiştirdiği büyük insan, Fatih Terim’e de teşekkür ediyoruz. Şampiyonluğunu ilan etmeleri, büyük zaferden dolayı onları da kutluyoruz.”


“FULYA HANIMIN YARDIMCISIYIM”


Akülü tekerlekli sandalyenin en çok eksik olduğu bölgeler arasında Adana’nın birinci sırada yer aldığını öğrendiğini belirten Fatih Terim, şöyle konuştu:


“Bu konuda Fulya hanımın yardımcısıyım. Semra hanım bizi davet edince kıramadım. Fulya hanımın önemle üzerinde durduğunu bu konuyu kendime iş olarak görüyorum. İnsan ne oldum demeyecek, yarın, ya da 1 dakika sonra ne olacağı hiç belli değil. Adana’da eksik bitti galiba.”


ŞAMPİYONLUK ADANA’DAN BAŞLADI


Fulya Terim’e 6 Mayıs’ta Adana’da olacaklarını önceden söylediğini ifade eden Fatih Terim, “O da şampiyonluğa denk geldi. Şampiyonluğu Adana’dan başlatmış olduk. Toprak çekiyor tabii. Ben de baba ocağındayım” diye konuştu.


TERİM’E DEMİRSPOR FORMASI


Fatih Terim’in eski takım arkadaşı Erden Arat, birlikte forma giydikleri memleketlerinin takımı Adana Demirspor’un 10 numaralı formasını Terim’e hediye etti. Arat, Terim’e “10 numara insana, 10 numara forma” dedi.



Terim Tekerlekli Sandalyeleri Dağıttı
adana, fatih terim, fulya terim, galatasaray, terim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder