7 Mayıs 2013 Salı

SAÜ İle SMMMO ile Protokol İmzaladı ile, mali, muhasebeci, sakarya, “smmm

SAÜ İle SMMMO ile Protokol İmzaladıSAÜ İle SMMMO ile Protokol İmzaladı VİDEOSUNU HEMEN İZLEMEK İÇİN TIKLA.

Serbest muhasebeci, mali müşavir olmak için “SMMM Staja Başlama Sınavı” “SMMM Yeterlik” sınavına girmek isteyenlerin, sınavlara daha iyi şekilde hazırlanmasını sağlamak amacıyla imzalanan protokol kapsamında adaylar, SAÜ Uzaktan Eğitim Merkezi bünyesinde bulunan “akademi”nin sağladığı imkanlardan da faydalanarak hem örgün hem de uzaktan eğitim alma imkanına kavuşacak.


olarak eğitim işbirliklerine çok önem verdiklerini dile getiren SAÜ Rektörü Prof. Dr. Muzaffer Elmas “Yaşadığımız çağda artık üniversitelerin kendi içine kapanık, toplumdan kopuk eğitim vermesi, bilim üretmesi mümkün görünmemektedir. olarak Sakarya’nın ve bölgenin sorunlarına uzak kalmıyoruz. Bu eğitim işbirliği protokolü Sakarya’daki ve bölge illerdeki SMMM adaylarının eğitim ihtiyacını karşılayacak olmasının yanı sıra uzun vade de ’nin diğer bölgelerindeki adaylara da eğitim alma olanağı sunacaktır” diye konuştu.


Elmas, üniversite olarak alanında yetkin mezunlar yetiştirmeyi amaçladıklarını kaydetti. SMMMO Başkanı Selattin Çakırsoy ise SAÜ ile imzaladıkları eğitim işbirliği protokolü ile birlikte hem Sakarya’da hem de çevre illerde bulunan adaylara eğitim vermeyi amaçladıklarını söyledi.SMMM adaylarının eğitim işbirliği protokolü ile sınavlara çok daha iyi hazırlanabileceklerini ifade eden Çakırsoy, şunları dedi; “Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik süreci sırasında adayların girmek zorunda oldukları sınavlar mevcut. SMMM stajına başlamak için adaylar öncelikle Staja Giriş Sınavına girmek zorundalar. Staja başlayan adaylarda Yeterli Sınavına girerek başarılı olmak durumunda.Bu protokol ile hedefimiz hem kendi ilimizde hem de bölgemizde bulunan ve SMMM olmak isteyen adayların bu sınavlara en iyi şekilde hazırlanmalarını sağlamak.” 



SAÜ İle SMMMO ile Protokol İmzaladı
ile, mali, muhasebeci, sakarya, “smmm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder