11 Mayıs 2013 Cumartesi

Dünya Güzeli Engelliler İçin Resim Yapıyor dünya, dünya güzeli, engelliler, güzeli, resim

Dünya Güzeli Engelliler İçin Resim YapıyorDünya Güzeli Engelliler İçin Resim Yapıyor VİDEOSUNU HEMEN İZLEMEK İÇİN TIKLA.

 


17 Ağustos 2005′te, Ordu’nun Fatsa İlçesi’nde, 46 yaşındaki Selim Yazıcı, plajda omuzuna aldığı o zaman 13 yaşında olan akrabası Nergis Demirarslan’ı denize attı. Sığ suda boynunun üzerine düşen Demiraslan, felç geçirdi. Genç kız kaza sonucu yürüyemez ve el parmaklarını kullanamaz hale geldi. Ankara Gülhane Askeri Tıp Akademisi’nde tedavi olan genç kız, iki yıl önce doktorunun önerisi üzerine hastanede kaldığı süre içerisinde resim yapmayı öğrendi.


SERGİ AÇMAK İSTİYOR


Yağlıboya tablo yapmaya başlayan Demirarslan, Samsun’da 1.5 yıl önce resim kursuna gitmeye başladı. Eline uygun olarak yapılan özel aparata fırçanın takılması ile resim yapabilen genç kız, çalışmalarını ilerletti. Resim yapmayı çok sevdiğini ve artık hayatında vazgeçilmez bir noktaya geldiğini söyleyen Demirarslan, “Yağlıboya tablolar yapıyorum. Resim yaparken çok mutlu oluyorum. Amacım ileride kendime ait bir resim sergisi açmak. Serginin gelirleriyle benim gibi engellilere yardım etmek istiyorum” dedi.


‘YETER Kİ FIRSAT VERİN’


Nergis Demirarslan, el parmaklarını kullanamadığı halde resim yapabildiğini söyledi. Demirarslan, “Ben kaza geçirmeden önce ellerimi kullanıyordum ancak resim yapamazdım. Şimdi parmaklarımı kullanmadan resim yapıyorum. Bu da aslında engellilere fırsat verildiğinde neler yapabileceklerini gösteriyor. Benim gibi olan engelli gençlere ve çevrelerindeki insanlara sesleniyorum; yeter ki fırsat verin. Başarmak için elimizden geleni yaparız” diye konuştu.


Demirarslan, 13 Mayıs 2008 tarihinde Türkiye Engelliler Güzellik Yarışması’na katıldı. Antalya’nın Kemer İlçesi’nde gerçekleştirilen yarışmada ‘Türkiye Güzeli’ seçilen Demirarslan, daha sonra Mart 2009′da Ankara’da düzenlenen Dünya Engelliler Güzellik Yarışması’nda da ‘Dünya Güzeli’ seçildi.


DÜNYA GÜZELİ, ENGELLİLER İÇİN RESİM YAPIYOR



Dünya Güzeli Engelliler İçin Resim Yapıyor
dünya, dünya güzeli, engelliler, güzeli, resim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder