18 Mayıs 2013 Cumartesi

Başkan Mesaiye 06:00'da Başlıyor 'enerji, başkan, başkan mesaiye 06:00`da başlıyor hatay`ın erzin ilçesinde belediye başkanı kasım şimşek, mesaiye saat 06.00`da başlıyor.devamı için tıklayınız..., yıldız

Başkan Mesaiye 06:00'da BaşlıyorBaşkan Mesaiye 06:00'da Başlıyor VİDEOSUNU HEMEN İZLEMEK İÇİN TIKLA.

Mesaisine personelden yaklaşık iki saat önce başlayan başkan, sık sık vatandaşlarla bir araya geliyor. Yapılan işleri sabah saatlerinde kontrol eden Başkan Şimşek, problemli işlere anında müdahale ederek çözümüne yardımcı oluyor.


Belediye Başkanı Şimşek, “Bu görevi hakkıyla yerine getirmek için elimizden ne geliyorsa yapıyoruz. Seçim döneminde söz vermiştim, şimdi sözümü tutuyorum. Halkımın sorunlarıyla yakından ilgilenmek için iş yerine yürüyerek geliyorum. Karşılaştığım insanların halini hatırını soruyorum. İstekleri varsa onları not ediyorum.” dedi.


Toplumsal başarı ve ekip çalışmalarında sevginin çok önemli olduğunu hatırlatan Şimşek, “Sevgi olmayan yerde saygı, saygı olmayan yerde de başarı olmaz. Bürokratın, sevilmesi için önce vatandaşın içine inmesi gerekir. Ben de vatandaşlarım ne yapıyor işleri nasıl bir sıkıntıları var mı diyerek sabah saatlerinde halkımızla bir araya geliyorum.” şeklinde konuştu.



Başkan Mesaiye 06:00'da Başlıyor
'enerji, başkan, başkan mesaiye 06:00`da başlıyor hatay`ın erzin ilçesinde belediye başkanı kasım şimşek, mesaiye saat 06.00`da başlıyor.devamı için tıklayınız..., yıldız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder