8 Mayıs 2013 Çarşamba

Açıköğretim Fakültesi AÖF Bahar Dönemi Ara Sınavı'nın Soru ve Cevapları açıklanacak? haberi, açıköğretim, açıköğretim fakültesi, aöf, sınav

Açıköğretim Fakültesi AÖF Bahar Dönemi Ara Sınavı'nın Soru ve Cevapları Açıköğretim Fakültesi AÖF Bahar Dönemi Ara Sınavı'nın Soru ve Cevapları VİDEOSUNU HEMEN İZLEMEK İÇİN TIKLA.

 4-5 Mayıs 2013 tarihli Açıköğretim Fakültesi (AÖF ) Bahar Dönemi Ara Sınavı’nın yayınlandığı duyuruldu. 2013 AÖF soru ve cevapları nı görmek isteyen öğrenciler, AÖF’ün sitesine girerek soru ve cevaplara ulaşabiliyor.


AÖF SORU VE CEVAPLARI İÇİN TIKLAYIN


Açıköğretim öğrencileri, TC kimlik numarasıyla oturum açarak “Fakülte” başlığından “Sınav Soruları” seçeneğine, “Bölüm” başlığından öğretim yılını, “Ders” başlığından istenen sınavı seçerek sınav sorularına erişebiliyorlar.


AÖF Not Ortalaması Sayfası


Dönem notu ve genel not ortalaması AÖF tarafından yayınlandı.


AÖF dönem notu ve genel not ortalamaları da yayınlandı.  Öğrenciler bu sonuçlara bakarak, CD, DC, DD notu aldıkları derslerinden geçip geçmediklerini öğrenebilecekler. Mezun olabilmek için öğrencinin Genel Not Ortalamasının en az 2,00 olması gerekiyor..


AÖF KREDİLİ SİSTEMDE NOTLAR VE ANLAMLARI:


 Not Aralığı – Harf Notu – Not Değeri


 84 – 100__AA__4,00 (GEÇTİ)


77 – 83___AB__3,70 (GEÇTİ)


71 – 76___BA__3,30 (GEÇTİ)


66 – 70___BB__3,00 (GEÇTİ)


61 – 65___BC__2,70 (GEÇTİ)


56 – 60___CB__2,30 (GEÇTİ)


50 – 55___CC__2,00 (GEÇTİ)


46 – 49___CD__1,70 (ORTALAMAYA GÖRE)(UYARI)


 40 – 45___DC__1,30 (ORTALAMAYA GÖRE)(UYARI)


 33 – 39___DD__1,00 (ORTALAMAYA GÖRE)(UYARI)


 0 – 32____FF__0,00 (KALDI)


 Bu tabloya göre 33-49 arası ortalama getirdiğiniz derslerden koşullu olarak ortalama ile geçebiliyorsunuz.


 Bu ortalama ile geçmenin koşulu ise Bahar Dönemi ( 2.dönem ) sonunda Genel Not Ortalamanızı ( GNO ) 2.0 veya daha üzeri getirmenizdir.


 Eğer GNO’yu 2.0’dan düşük getirirseniz koşullu geçtiğiniz derslerden de kalmış olursunuz. 32 ve aşağı aldığınız derslerden direk kalıyorsunuz.


 Bu FF ile kaldığınız dersleri bir sonraki yıl aynı dönemde tekrar görüyorsunuz. Yani bahar döneminde kaldığınız bir dersi seneye bahar döneminde alabilirsiniz.


AÖF ÖĞRENCİLERİNE BÜYÜK MÜJDE….HABERİ OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ….


AÖF SINAV SONUÇLARI NE ZAMAN AÇIKLANACAK?


AÖF Sınav sonuçları sınav tarihinden itibaren yaklaşık 30 gün içinde http://ogrenci.anadolu.edu.tr adresinde yayımlanmakta ve öğrenciler T.C. kimlik numaraları ve şifreleriyle sonuçlara ulaşabilmektedir.


 AÖF sınav sonuçları öğrencilerin adreslerine ayrıca postalanmayacaktır.
AÖF güze dönemi vize sınavlarının sonuçlarının geç açıklanması AÖF öğrencilerini tedirgin etmiş ve bu duruma tepki göstermişlerdi.


 4-5 Mayıs tarihlerinde yapılan AÖF vize sınavlarının sonuçlarının Haziran ayının ilk haftasında açıklanması bekleniyor.


 Çünkü AÖF öğrencileri Haziran ayının ortalarında AÖF final sınavlarında ter dökecekler. AÖF öğrencilerinin büyük tepkisini çeken bütünleme sınavlarının kaldırılma kararından geri adım atılmadığı için AÖF öğrencilerinin bütünleme sınavı hakkı bulunmuyor.



Açıköğretim Fakültesi AÖF Bahar Dönemi Ara Sınavı'nın Soru ve Cevapları
açıklanacak? haberi, açıköğretim, açıköğretim fakültesi, aöf, sınav

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder